Clubmatch en Hondenkeuring 2013

Op zaterdag 10 augustus 2013 organiseert de Kynologenclub "Uden en Omstreken" haar tweejaarlijkse clubmatch op haar eigen terrein aan de Zeelandsedijk 18 te Volkel.

De locatie beschikt over een uitstekende grasmat, die zeer goed begaanbaar is voor zowel honden als begeleider. Het terrein is voorzien van een zeer groot gratis parkeerterrein. Op het terrein is voldoende ruimte om uw eigen partytent of ander onderkomen op te zetten voor het geval de weergoden ons of te goed gezind zijn (stralende zon) of niet goed gezind zijn (regen).

De toegang tot het terrein is gratis voor bezoekers en helpers van exposanten.

Niet ingeschreven honden kunnen in beperkte mate worden toegelaten.

De organisatie behoudt zich echter het recht voor niet ingeschreven honden de toegang tot het terrein te weigeren indien zij daar aanleiding toe heeft.

Uitgenodigde keurmeesters (wijzigingen voorbehouden):

De heer Doedijns 3, 4, 5, 6, 10

Mevrouw Halff-van Boven 7, 8

De heer Douma 1, 2, 9

Daarnaast wordt ook aan de eigenaren van rasloze honden, kruisingen en rashonden zonder stamboom de mogelijkheid geboden om hun honden te laten keuren.

De hondenkeuring wordt georganiseerd voor de hondeneigenaren van een hond welke niet in aanmerking komt om deel te nemen aan een officiële show als bijvoorbeeld een clubmatch.

De honden worden tijdens de hondenkeuring in de volgende categorieën ingedeeld:

Rasloze honden; de zogenaamde kruisingen waarbij de ouderhonden van een verschillend ras zijn.
Honden met stamboom; voor honden welke gesteriliseerd zijn of een 'foutje' hebben en niet mogen worden uitgebracht op een officiële show.
Stamboomloze honden; ouders van hetzelfde ras maar zonder stamboom
Van elke hoofdgroep gaat nummer 1 naar de ereronde, hieruit wordt er een eindwinnaar gekozen. Daarna strijden alle nummers 1 uit de drie categorieën tegen elkaar om de beste hond van de dag te krijgen.

Keurmeester voor de hondenkeuring is de heer Hildeward Hoenderken.

Naast de clubmatch en hondenkeuring hebben we dit jaar ook een juniorhandling voor de junioren van 11 - 17 jaar.
Deze zal gekeurd worden door Mariska Koolen.
Bij de juniorhandling zijn ook honden uit de keuring toegestaan. Deelname is gratis.

Tarieven:

Clubmatch
Eerste hond € 15,00
Tweede hond € 10,00
Baby's & Pups € 7,50
Koppelklasse € 5,00
Hondenkeuring
Per hond € 10,00

Inschrijven:

Inschrijven kan door middel van het formulier (Clubmatch of Hondenkeuring) dat u per post of per mail terugstuurt. U kunt ook inschrijven via onderstaande links:

De inschrijving voor de Clubmatch en Hondenkeuring is gesloten. Inschrijven voor de Juniorhandling is nog wel mogelijk. Dit kan ook op de dag zelf.

Voor inschrijvingen klik op de volgende links:

Inschrijven juniorhandling kan door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van:

• Naam kind
  • Leeftijd kind
  • Ras hond

Inschrijfgeld:

• Clubmatch
    Met uw inschrijving dient u het inschrijfgeld gelijktijdig over te maken. Ook indien u niet aanwezig kunt zijn. Het inschrijfgeld dient te worden overgemaakt op Bankrekening: 171594002 ten name van de Kynologenclub “Uden e.o.”  te Uden onder vermelding van het ras en NHSB-nummer.
  • Hondenkeuring
    Met uw inschrijving dient u het inschrijfgeld gelijktijdig over te maken. Ook indien u niet aanwezig kunt zijn. Het inschrijfgeld dient te worden overgemaakt op Bankrekening: 171594002 ten name van de Kynologenclub “Uden e.o.”  te Uden onder vermelding van de naam van de hond en indien afwijkend de naam van de eigenaar.

Secretariaat

JPH van der Cruijsen
Havikstraat 39
5451 XG Mill
telefoon: 06-57575535

De inschrijving sluit uiterlijk op 1 augustus 2013

Let op! i.v.m. aantal ingeschreven honden in rasgroep 1, 2, 9 bij dhr. R. Douma is het niet meer mogelijk om voor deze rasgroepen in te schrijven.

Met vriendelijke groet,

Het Bestuur van de Kynologenclub "Uden en Omstreken"